Firma Arrangement
Sammenhold Styrkes HerStore og moderne faciliteter til møde, kursus, konference eller firmaevent
Leder de efter et sted at afholde jeres næste møde eller konference?
Eller skal de planlægge det helt store firma arrangement med foredrag, aktivitet, middag og overnatning?
Er der tale om et møde eller mindre kursus eller den store konference, så har vi faciliteterne til Jer.
Skræddersyet løsning, lige til dig
Vores faciliteter gør, at vi er fleksible og kan tilbyde mange forskellige muligheder og opsætninger, og vi kan lave lige de tilpasninger, der passer præcis til jeres møde.
Vores dygtige kokke og serveringspersonale sørger for maden.
Kombinere evt. deres møde med teambuilding, sportslige aktiviteter og motion, alt dette er muligt hos.
Kort sagt – vi tager os af det praktiske, så I kan nyde jeres arrangement.
Vores Mødelokaler
- Lokale 23, 24 eller kombi
- Lounge
- Sparekassen Kronjylland
- Hall of Fame
- Global Evolution
- Skyboks
- Owners Lounge
Få 1 eller 2 rum med fleksible muligheder
Indeholder:
- 1-2x Lærred
- Køleskab
- Fleksible vægge til kombi af begge lokaler
Opstilling:
- Hvilket om det bliver 1 eller 2 lokaler,
så kan vi passe fra 35 op til 70 pers.
Loungen med egen bar
Indeholder:
- Egen bar
- Garderobe
- Sofaer
Opstilling:
- Her kan vi passe op til 70 pers.
Lyst og åbent lokale med egen bar
Indeholder:
- Lærred
- Egen bar
- Garderobe
- Sofaer
- Fleksible vægge ind til lokale 23 og 24
Opstilling:
- Her kan vi passe op til 200 pers.
Sportspræstationer på væggene
Indeholder:
- Lærred
- 2 Tv-skærme
- Whitebord
- Sofa lounge
- Køleskab
- Tøjstativ
- Fleksible vægge til opdeling af lokale
Opstilling:
- Her kan vi passe op til 60 pers.
Vores mest eksklusive lokale
Indeholder:
- Lærred
- 2 Tv-skærme
- Egen bar
- Adgang til Hal 1
- Tribune pladser til Hal 1
Opstilling:
- Her kan vi passe op til 150 pers.
10 unikt indrettede mødelokaler
Indeholder:
- Tv-skærm
- Adgang til Hal 1
- Tribune pladser til Hal 1
- Ekstra er afhængigt af indretning
Opstillingsplads:
- Her kan vi passe op til 12 pers.
Firma lounge lokaler med skybokse
Indeholder:
- 5 Tv-skærme
- 5 Køleskabe
- Barer
- Sofa Lounges
- Spiseborde
- Garderober
- Stumtjenere
- Bordfodbold bord
- Adgang til Hal 1 i Øst og Vest
- Tribune pladser til Hal 1
Opstillingsplads:
- Her kan vi passe op til 50 pers.
Store og små konferencer
Selvom vi er kendt for at afholde sports arrangementer, så har vi også forskellige mødefaciliteter som kan huse fra 2 til 218 deltagere.
Skal de bruge lokaler til en større konference, kan du benytte en af vores 3 haller. Den største hal, vores tripel hal, med plads til 1.800 spisende gæster og mere end 5.000 besøgende.
Jeres arrangement kan vare lige fra få timer til flere dage – kombinér det evt. med bowling, motion eller teambuilding.
Uanset hvilket arrangement de skal have stablet på benene, kan vi finde det lokale, der passer perfekt til formålet.
Pakkeløsninger, vi sørger for det hele
Vi tilbyder mødeforplejning, i form af forskellige mødepakker. Ønsker de en anden løsning, så kan vi sammensætte dette efter deres ønske.
Inklusivt i alle pakkeløsninger:
Lokale leje, standard AV-udstyr, trådløst internet, samt kaffe/te, kildevand og frisk frugt under hele mødet ved plenum. Alle priser er inkl. moms.
Kontakt os for prisliste eller ved spørgsmål til vores tilbud.
Hidden
Kort Møde
Kage eller anden let forplejning + kaffe/te
Formiddagsmøde
Brød med pålæg ved mødestart + kaffe/te.
Frokostbuffet inkl. 1 øl/vand.
Frokost eller Fyraftensmøde
Frokostbuffet inkl. 1 øl/vand eller 2-retters aftenmenu (ekskl. drikkevarer).
Kage + kaffe/te.
Dagsmøde
Brød med pålæg ved mødestart + kaffe/te.
Frokostbuffet inkl. 1 øl/vand.
Kage + eftermiddagskaffe/te.
Heldagsmøde
Brød med pålæg ved mødestart + kaffe/te.
Frokostbuffet inkl. 1 øl/vand.
Kage + eftermiddagskaffe/te.
2-retters aftenmenu (ekskl. drikkevarer).
Sødt + aftenskaffe/te.
Forskellige mødelokaler
Pladser til deltagere
Forskellige mødelokaler
Pladser til deltagere
Fakta om vores faciliteter:
Fra planlægningen til udførelsen, vi vejleder Jer gerne, så overlade trygt det praktiske til os.
- 800 gratis P-pladser – m. handicap pladser og el lader standere.
- Fleksible mødelokaler med plads op til 500 deltagere –
2 større lokaler med plads til 200 deltagere i hver. - 3 store konference haler helt ned til 10 unikke skybokse.
- Mødelokaler udstyret med gratis internet, IT/AV-udstyr, lærred, projektor mm.
- Vi tilbyder “Værktøjskasse” m. hæftemaskine, saks, tape, tusch samt blok og pen til alle mødedeltagere.
- Personlig mødeservice tilbyder kaffe/te.
- Café og køkken byder på lækre måltider, varieret udvalg af friske råvarer – helt op til 1.800 kuverter.
- Aktivt miljø; kombinér mødet med bowling, fitness, boldspil eller anden motion.
- Kolding Sportel: overnatning med 55 værelser, heraf 4 handicapvenlige. Alle værelser indeholder bad, toilet, hårtørrer, skrivebord, gratis internet og TV.
Kursusdage med overnatning?
Sydbank Arena har sit eget hotel – Kolding Sportel – som kan tilbyde overnatning til de langt rejsende. Vi tilbyder derfor pakkeløsninger hvor vi kombinere jeres kursus med overnatning.
Hidden
1 Kursusdag + Overnatning
Brød med pålæg ved mødestart + kaffe/te.
Frokostbuffet inkl. 1 øl/vand.
Kage + eftermiddagskaffe/te.
2-retters aftenmenu (ekskl. drikkevarer).
Sødt med aftenskaffe/te.
– Overnatning i enkeltværelse med eget bad/toilet.
Morgenbuffet.
2 Kursusdage + Overnatning
Brød med pålæg ved mødestart + kaffe/te.
Frokostbuffet inkl. 1 øl/vand.
Kage + eftermiddagskaffe/te.
2-retters aftenmenu (ekskl. drikkevarer).
Sødt med aftenkaffe/te.
– Overnatning i enkeltværelse med eget bad/toilet.
Morgenbuffet.
Brød/kage ved mødestart + kaffe/te.
Frokostbuffet inkl. 1 øl/vand.
Kage + eftermiddagskaffe/te.
Vil de vide mere om vores fantastiske faciliteter, er de velkommen til at kontakte os på 62 62 60 00.
De kan også udfylde vores forespørgselsskema med en beskrivelse af dit event. Så kontakter vi dig med en løsning.
VORES LOKALER
Fra store haller til mødelokaler